سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقطر های خانگی آب را به اندازه خالص تولید می کنند.

دستگاه آب مقطر ساز صنعتی و سیستم های تقطیر آب از H2oLabs خالص ترین آب را برای نوشیدن امکان پذیر می کند. هیچ نوع فیلتر تصفیه آب یا تصفیه کننده آب ، از جمله اسمز معکوس یا هر سیستم تصفیه آب دیگر ، نمی تواند آب را به همان اندازه خالص کند.اگر آب مقطر خالص تهیه شده از سیستم تقطیر آب H2oLabs یا دستگاه تقطیر آب با کیفیت عالی نمی نوشید ، آب شما به این حد خلوص نزدیک نمی شود.
افرادی که نمی دانند آب مقطر بسیار خالص چگونه است ، ممکن است این تصور غلط را داشته باشند که آب لوله کشی و حتی آب بطری و آب تولید شده توسط سیستم های تصفیه خانه "خالص" است. اما اینطور نیست. آب شیر دارای انواع مختلفی از آلاینده های معلق ، مواد شیمیایی ، سموم و سایر آلاینده ها است. آب بطری شده معمولاً فقط آب شیر ساده ای است که برای از بین بردن بوی بد و طعم آن حداقل فیلتر شده است. و آب تصفیه شده در خانه (حتی اسمز معکوس) نیز خالص نیست. فقط آب مقطر خالص ساخته شده توسط سیستم های تقطیر آب مانند آنچه در فروشگاه اینترنتی H2oLabs موجود است ، آب را به همان اندازه تمیز و خالص تولید می کند.
دستگاه های تقطیر کننده آب آلودگی های بیشتری را نسبت به فیلترهای آب یا انواع دیگر دستگاه های تصفیه آب از بین می برندبسیاری از آلاینده های میکروسکوپی باعث می شود که از طریق فیلترهای معمول آب و به اصطلاح "تصفیه کننده های آب" در آب شما بنوشد. همچنین ، هنگامی که سیستم های فیلتر آب مسدود و مورد غفلت قرار می گیرند ، می توانند به محل تولید باکتری تبدیل شوند. اگر این اتفاق بیفتد ، "آب فیلتر شده" در واقع می تواند بیش از منبع منبع آلوده شود!
شرکت های رقابتی برای تصفیه آب و تصفیه آب دوست دارند که مردم تصور کنند آب مقطر تهیه شده از دستگاه تقطیر آب "خیلی خالص" است. آنها می گویند تقطیر کننده های آب به قدری در تصفیه آب م effectiveثر هستند که مواد معدنی موجود در آب را نیز از بین می برند. اما آنچه آنها از بیان آن غافل می شوند این است که غذا ، نه آب ، بهترین منبع مواد معدنی مورد نیاز مردم است. افراد بیش از 95? مواد معدنی مورد نیاز خود را از مواد غذایی دریافت می کنند ، نه از آب. و برای بدست آوردن مقدار بسیار کمی مواد معدنی خوب که ممکن است در آب وجود داشته باشد ، باید تمام مواد معدنی بد و سایر آلودگی ها و آلاینده ها را به همراه آن بنوشید. مثل این است که به مردم بگویید یک مشت خاک بخورند زیرا ممکن است حاوی چند ماده معدنی خوب نیز باشد.
آب مقطر مشابه چرخه هیدرولوژیک Nature تولید می شوددرست همانطور که باران از تبخیر و به دنبال آن چگالش به مایع تولید می شود ، دستگاه های تقطیر آب H2oLabs "آب را در یک محفظه" تولید می کنند زیرا آب لوله کشی معمولی گرم می شود و در بخار استریل شده بخار می شود و سپس دوباره به حالت مایع خالص اولیه متراکم می شود. تمام آلاینده ها از جمله ویروس ها ، باکتری ها ، مواد شیمیایی آلی و معدنی ، سموم ، فلزات سنگین ، کیست ها و سایر آلاینده ها باقی مانده اند تا هنگام ریختن آنها در فاضلاب مشاهده کنید. نتیجه 100? تصفیه شده ، تمیز ، سالم و آب مزه عالی است. این همان راهی است که طبیعت قصد دارد باشد - خالص و تازه به عنوان باران تازه شکل گرفته.
آب مقطر حقایق سریع:داستان: "آب مقطر کاملاً مزه دارد."واقعیت: در حالی که آب مقطر بطری بسته بندی شده در فروشگاه که برای چندین هفته در انبارها و قفسه های فروشگاه قرار می گیرد ، ممکن است طعم "مسطحی" ایجاد کند ، اما این مورد نیست که آب مقطر روزانه در بالای پیشخوان شما تازه شود. در واقع هیچ "طعم و مزه" وجود ندارد زیرا در وهله اول چیزی در آب وجود ندارد که بخشد. هیچ چیز نمی تواند به اندازه آب مقطر تمیز و خالص "طعم" داشته باشد که آب آن تازه و مناسب برای استفاده در آینده ذخیره شود.
داستان: "تقطیر کننده های آب مواد معدنی موجود در آب را که برای شما مفید است حذف می کنند."واقعیت: اگرچه درست است که تقطیر بیشتر همه چیز را از آب ، از جمله مواد معدنی ، پاک می کند ، اما اینکه آب بهترین منبع مواد معدنی برای بدن شما است ، درست است که FOOD است نه آب.
داستان: "پزشکان توصیه نمی کنند"واقعیت: پزشکان مورد احترام ملی بسیاری وجود دارند که نوشیدن آب مقطر را به بیماران خود توصیه می کنند. و سپس چند پزشک بی اعتبار هستند که فقط نمی دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند ، برخی از آنها بدون هیچ پایه و اساسی بیرون می آیند.
داستان: "سیستم های تقطیر آب گران هستند."واقعیت: سیستم های تقطیر آب H2oLabs ، به خصوص دستگاه تقطیر ضد آب ما ، آنقدر ارزان هستند که فقدان یک مورد بیشتر است. صرفه جویی در آب بطری و کارتریج های گران قیمت فیلتر آب بار دیگر هزینه سیستم شما را پرداخت می کند.