سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 سوال که باید قبل از خرید سیستم جدید تصفیه اب از یک متخصص بپرسی

1) برای کاربرد صنعتی به چه نوع آبی نیاز دارم؟

تولید کنندگان داروسازی برای کنترل آلودگی های زیست محیطی به اب استریل برای حلال های تزریقی، اب بهداشتی پمپ های گردش تصفیه نیاز دارند. بسیاری از صنایع مقررات مختلفی دارند که بر نحوه تصفیه آب مورد استفاده و دفع آنها حاکم است. شما ممکن است طیف وسیعی از فیلترهای مختلف را نیاز داشته باشید، به خصوص هنگامی که آب فوق العاده خالص هنگام تولید داروهای مصرفی یا هنگامی که درجه ای از شوری برای کارخانه تولید شما استفاده می شود می تواند به یک خطر سلامتی تبدیل شود. اگر به تعدادی نوعی آب نیاز دارید، سیستم پیش تصفیه شما می تواند تنظیم شود تا سطوح مختلفی از خلوص را تحویل دهد.

2) چه ناخالصی هایی نیاز به حذف دارند؟

آب تصفیه نشده حاوی میکروب ها و قارچ ها است. این ماده دارای مواد معدنی است که باعث شکنندگی آن می شود، مواد شیمیایی که تعادل pH آن را تغییر می دهند و فلزات سنگینی که می تواند خطر سلامتی را به همراه داشته باشد. یون های کلر و نمک محلول ممکن است محصولات شما را آلوده کرده یا از هدایت آب شما بکاهند. اگر در استفاده از فاضلاب مجدداً از پساب استفاده می کنید، این سؤال از اهمیت بیشتری برخوردار می شود زیرا این روش حاوی روش تصفیه انتخابی شماست. آب خوراک مورد استفاده بسیاری از آلاینده ها و مواد معدنی را حذف می کند که باید قبل از بازیافت آب از آن خارج شود و یا مجدداً به داخل مجاری منتقل شود. بهترین راه برای دستیابی به کیفیت بهینه آ ، درک ترکیب مواد معدنی و کیفیت منبع اولیه است.

3) میزان مصرف روزانه آب چه میزان است؟

این بستگی به بخش و امکانات شما دارد. صنعت انرژی برای خنک سازی و هدایت مجدد به آب زیادی احتیاج دارد، بنابراین یک فیلتر کوچک اداری به نیروگاهی خدمت نمی کند. به همین ترتیب، تا 4000 لیتر آب برای تولید یک لیتر سوخت زیستی مورد نیاز است و به طور متوسط ??گیاه نیمه هادی در روز از چهار میلیون گالن آب فوق العاده خالص استفاده می کند. دستگاه تصفیه شما باید پاسخگوی نیاز صنعت شما و میزان آب مورد استفاده شما باشد.

4) آیا صرفه اقتصادی دارد؟

بین سرمایه گذاری و هزینه تفاوت وجود دارد. یک سرمایه گذاری بازده ایجاد می کند در حالی که هزینه ای ندارد. بازیافت یا روش تصفیه شما مستقیماً به سود شما کمک می کند و صورتحساب ابزار شما را برای راه اندازی کاهش می دهد. بنابراین، یک کارخانه تصفیه آب با کیفیت بالا بهتر است، به عنوان یک سرمایه گذاری مثبت تلقی شود. البته هزینه های احتمالی تصفیه آب بسیار بالا است، بنابراین یک کارخانه با کیفیت خوب نیز می تواند به عنوان یک بیمه نامه ارزشمند در برابر خرابی و هدر رفت محصول تلقی شود.

5) آیا واجد شرایط و مجاز هستید؟

ارائه دهنده خدمات شما باید دارای مجوز و بیمه باشد و همچنین دارای گواهینامه های مربوط به بخش و صلاحیت شما باشد. علاوه بر این، در صورتی که تجهیزات شما به درستی کار نکنند، محصول شما باید دارای ضمانتی باشد. در حالت ایده آل، شرکتی که سیستم تصفیه شما را تأمین می کند نیز باید آن را حفظ کند. این موجب صرفه جویی در هزینه می شود و نسبت به استفاده از چندین تأمین کننده ، تجهیزات بیشتری را نسبت به تجهیزات به شما می دهد.

6) چقدر فضا برای محصول نیاز دارم؟

پاسخ دادن به این کار دشوار است زیرا کارخانه های تصفیه آب اندازه زیادی دارند. نکته مهم این است که با مشورت با سازنده سیستم تصفیه خود، ردپای مورد نیاز را از قبل تعیین کنید. حتی اگر فضای کف خالی زیادی دارید، باید اتاق مورد نظر برای تصفیه را کنار بگذارید. برنامه های آینده شما ممکن است به یک سیستم مدولار احتیاج داشته باشد، اما دستگاه های تصفیه کننده شما نیز باید نسبت به بقیه گیاه خود، از قرارگیری صحیح برخوردار باشند. یک گیاه جدید اغلب شامل تنظیم مجدد لوله کشی گسترده است و ممکن است بخواهید نقشه کف خود را بررسی کنید تا جریان اب در اطراف تسهیلات خود را بهینه کنید.

سیستم تصفیه اب شما یکی از مهمترین عناصر فرآیند تولید شماست و ضمن حفظ کیفیت محصول، سود ایجاد می کند. برای معرفی جامع در مورد تصفیه آب، لطفا راهنمای رایگان تصفیه آب صنعتی با ما تماس بگیرید.